RAJOY EN “CUATRO”
Acabo de ver a Rajoy en Cuatro y aunque hace poco que he actualizado el blog no he podido resistirme. Rajoy ha estado “sembrao” colosal, homérico. Asà de sencillo. He seleccionado algunas de sus mejores perlas, que han dejado a Gabilondo “el neutral” con una cara de pocker que asustaba.
GABILONDO: “pero teniendo en cuenta que la Iglesia recibe dinero público deberÃa abstenerse de posicionarse…” bla, bla, bla (la retaÃla ya conocida)
RAJOY: “la UGT también lo recibe y pide el voto para el PSOE. Y yo ni me enfado ni les amenazo con retirarles la financiación”
GABILONDO: “Francia es un Estado laico. ¿Qué hay de malo en que España lo sea también?”
RAJOY: “¿Y qué hay de malo en que Francia pase a ser como nosotros?”
GABILONDO: “¿Qué problema tienen ustedes en que el debate sea en TVE?”
RAJOY: “Yo he propuesto tres, uno en esta casa, CUATRO. ¿Qué problema tiene Zapatero con esta casa, Iñaki?”
GABILONDO: “DifÃcilmente puede hablar usted de unidad después de lo sucedido con Aguirre y Gallardón”
RAJOY: “Algún problema hemos tenido, pero están haciendo campaña conmigo. Como Rosa DÃez y Maragall para Zapatero, que el PSOE sà que está unido, ¿no?
CONCLUSIÓN: Rajoy está teniendo la oportunidad al fin de mostrarse como es: inteligente, irónico, con la cabeza muy bien amueblada. Las entrevistas largas, los programas tipo “Tengo una pregunta para usted” y los debates lo muestran como un animal polÃtico que despacha con humor la indigencia intelectual de los argumentos más sobados del PSOE. Gran error no haber debatido en 2004, hay que reconocerlo.
Volved a leer las respuestas, amigos progres y aprended: en tres plumazos se carga toda vuestra propaganda. Tres plumazos y una sonrisa.
7 de febrer, 2008 - 11:46 pm
Soberbio! Me parece que a Z ya le están aconsejando que no se le ocurra debatir con Rajoy. Es que no hay color…
8 de febrer, 2008 - 12:01 am
Carlos,
Rajoy va a ganar, pero es que independientemente del resultado, compararle con Z es como comparar a Vargas Llosa con Fujimori. Este último ganó al genio unas elecciones, pero, en fin… Pues es que es lo mismo.
Hace mucho tiempo que profeso una admiración muy profunda por Rajoy. Contra viento y marea. También cuando pasó sus peores momentos. Es que creo que serÃa tan buen Presidente, que estoy cada dÃa más convencido de que una gran nación no pude permitirse el lujo de desaprovechar una oportunidad asÃ.
8 de febrer, 2008 - 7:27 am
SembradÃsimo!!!
Por fin se está quitando la piel de cordero y está saliendo el animal polÃtico cin instinto salvaje, Uggggg!!! (Como dirÃa tu princesa: “el lobo feroz…”)
Lo que más me gustó de la entrevista fué la seguridad con la que habló, sin vacilar un instante y sin duda, la sonrisilla final después de cada respuesta…
8 de febrer, 2008 - 10:07 am
Mira que ho fa malament el PSOE, ara el ZP ha volgut demanar perdò per unes paraules del sr. Cañete ( al que no tinc cap simpatia) per un comentari que molts compartim, el cambrers immigranst o fant pitjor que els nacionals, i tant !, no son profesionls i estan de passada, fa poc va ser imposible que una argentina m’entenguès quan li demanava una cervesa, li deia cer-ve-sa i ella res que en “español”, fins que va venir un altre i va dir ah! CERVEZA.
Que aquà els inmigrants tenent el mateix dret de assitencia sanitaria, ho trobo bé, pero en altres països aquest dret al tenen despres d’uns anys de cotitzar i no inmeditament o sense cotitzar, el sistema s’ha nutrit d’anys de cotització dels nacionals, perqué ara vinguin a desbordar-ho i perdem el que s’hem guanyat en anys.
Si ZP se sent culpable d’algo o creu que per motius electorals, demani perdó, tindrem que exigir-li que demani perdó als catalans i espanyols, que ha ofès, en la mentida que respectaria l’estatut sortit del Parlament, l’incompliment del finançament de l’estatut, la mentida que no s’estava negociant amb ETA desprès del T-4, la negativa a complir el mandat del Congrès a publicar les balançes fiscals, o el retorn dels “papers” retinguts a Salamanca, aixó a m´ñes de cumplir com a bon governant, potser li aportaria més vots que l’electoralisme cara els inmigrants.
8 de febrer, 2008 - 1:23 pm
zapatero se negara a debatir cara a cara? bueno en tarragona ballesteros se nego a hacer cara a cara…..
como son dos clones….
8 de febrer, 2008 - 3:21 pm
Mis niñas:
¡Cómo hemos disfrutado de tan magna exhibición! Hasta MarÃa gritaba ¡RRRRRajoyyyy!!!
8 de febrer, 2008 - 4:49 pm
Yo vi la entrevista y debo manifestar que Rajoy me sorprendió gratamente, la verdad es que no me lo esperaba ni creia que se desenvolviera tan bien.
Sin embargo, la entrevista de Mònica Terribas a
Carme Chacón en “La nit al dia”, La presentadora fue superior en todo, dialèctica, cultural y tambien sobre cuestiones polÃticas, sobre la Chacon. A mi me dio verguenza y tambien tristeza y pena.
8 de febrer, 2008 - 7:50 pm
QUE OS PARECE LOS COLEGAS…. SIN COMENTARIOS
Los artistas agradecen a Zapatero el canon con un vÃdeo de apoyo ensalzando sus cejas
Pocos dÃas después de que las galas de los premios Goya y Max fueran el escenario para abiertas crÃticas contra la Conferencia Episcopal y el PP, ahora algunos actores y cantantes se han unido alrededor de la Plataforma de Apoyo a Zapatero (PAZ). En el vÃdeo, cantantes como JoaquÃn Sabina, VÃctor Manuel, Ana Belén y Miguel Bosé se unen a actores como Concha Velasco para pedir el voto a favor del PSOE ensalzando las cejas de Zapatero
8 de febrer, 2008 - 8:18 pm
Jou,
Ya tardaban… lo digo porque igual estos nos acaban de movilizar a nosotros.
8 de febrer, 2008 - 8:26 pm
yo alejandro me apostaria algo que quiero mucho, ya sabes los deixos, a quel gabilondo es mas rojo que los tomates de la montañeta, no e visto todabia un telediario de este individuo en que no despotrique sobre los peperos, hayer le falto un poquillo de pelotillas ante vuestro lider, por cierto alejandro esto que se vio por la tele no seria solo propaganda.
8 de febrer, 2008 - 8:30 pm
No Pinel, Rajoy ya gobernó y en sus Ministerios lo hizo la mar de bien. propaganda poca.
A gabilondo le sobraron “pelotillas” como tú dices, pero le faltó la razón, que no es cosa menor.
8 de febrer, 2008 - 11:40 pm
gabilondo alias polanco boy… ya no tiene a jesus del gran poder como decia mi admirado butanito, ahora parece que el imperio del monopolio, es el imperio de roures mediapro…. en fin que lo tienen cudro los de prisa, Alejandro totalmente de acuerdo en movilizarnos, yo lo voy hacer a saco y vamos a ganar claro esta si no pasa nada raro durante la campaña.. por cierto el bardem nominado al oscar por la peli de los coen.. si es tan anti-yanqui.. ira a la gala? recojera el premio?, o si no que haga como el marlon brando pero que el envie a un okupa…. en fin como diria jose maria garcia…. “y esta noche de Don Cabanillas… ni pio”
9 de febrer, 2008 - 1:13 am
En este paÃs se añora un debate polÃtico de altura. Los inicios de la democracia nos permitieron disfrutar de grandes debates y de altÃsimo nivel polÃtico y oratorio. Esperamos con impaciencia retomar esta andadura. Es obvio que Zapatero no es un lÃder ni un orador. Su talla polÃtica y su capacidad comunicativa son mediocres, aunque con mediocres sigo sobrevalorándolo. Rajoy puede cautivar a la audiencia. Es cierto que en su partido es aclamado y respetado pero tiene que convencer a unos cuantos que votaron anteriormente a Zapatero y que inicialmente pueden volver a votarle. Si sólo con la argumentación se cambiase el voto….
9 de febrer, 2008 - 1:22 am
Josep tgn,
Els artistes sempre són d’esquerres. L’art està polÃticament a l’esquerra, però amb la butxaca i el cervell a la dreta (si més no diuen que la capacitat artÃstica la tenim desenvolupada en l’hemisferi dret).
De la mateixa manera que els artistes són molt bons actuant, cantant i pintant, però no opinant, tampoc hem de fer gaire cas de les afirmacions i opinions dels jugadors de futbol. Fins i tot tampoc cal fer cap mena de cas a les anà lisis i conclusions de molts “experts”, periodistes i el que en diuen ara “formadors d’opinió”, que és el “colmo” de la petulà ncia periodÃstica.
De guerres n’hi ha moltes al món, però els artistes es van mobilitzar només contra una. Els artistes, tal com molts periodistes, estan polititzats perquè mengen de la polÃtica i del departament de cultura del moment.
9 de febrer, 2008 - 12:30 pm
Artur,
Como explico en el post, creo que esta campaña es la primera en la que Rajoy tendrá la oportunidad de mostrarse tal y cómo es.
La de 2004 fue especial: fue bastante “conservadora” en el sentido de no arriesgar porque parecÃa que ganábamos bien, hasta el 11-M, momento en el que Rajoy poco podÃa hacer ya.
Queda justo un mes, una eternidad en polÃtica. Si afronta los debates siendo él, barrerá a Z, que sólo sabe decir frases hechas, algo que en un debate queda fatal.
Finalmente, comparto tu análisis sobre los “artistas”. Creo sinceramente que con su actitud en realidad lo que consiguen es caer antipáticos. A mi no me gusta eso, ni en los casos de famosos que en 2000 apoyaban al PP. Me parece un pelÃn hortera. Ese video que han hecho ahora para Z es lo más cursi y hortera que he visto en mi vida.
9 de febrer, 2008 - 12:33 pm
Artur:
No tots els artistas son aixi, jo al final com som una persona que no es radical, valoro els artistas per lo que lo que valen i per lo que m´agradan, no per lo que pensan hi diuen, la ultima emb va passar un dia que vaig puixar al cotxe a un conegut, tenia ficat el meu grup de tota la vida lax’n'busto hi emb va dir… ostia pero tu no eres facha…. sense comentaris… ho sigui que jo no puc ser del barça, no emb pot agrada lax’n’ , las pelis de almodovar (algunas) i res de tot aixo per que soc conservador…
mira quan emb toqui el euromillon emb comprare un xalet a Dubai a las palmeras dintre de l´aigua i ja os convidare a tots de vacances, pero ull sense manias el d´esquerras tambe que jo no soc radical
9 de febrer, 2008 - 4:38 pm
Alejandro:
He visto que Rajoy ha puesto encima de la mesa uno de los temas tabúes de la corrección polÃtica, que es la inmigración. En estos casos es adecuado tener eficaces sparrings que puedan encajar los golpes, como Cañete. La propuesta del contrato de los inmigrantes me parece muy adecuado. Un polÃtico solvente, un lÃder, no debe caer en bizantinas y demagógicas discusiones, en interminables peleas populistas sino que debe centrarse en convencer, en argumentar y en sacar a la luz aquellos problemas que deben solventarse eficazamente. Aquellos que utilicen el “panem et circenses” están, a largo plazo, condenados al fracaso, aunque a corto pueden generar alguna victoria. Esperemos que Rajoy sepa orientar su brújula y su argumentación huya de los populismos grandielocuentes.
De él deseamos que sea un fuerte defensor de la libertad y cercene e cuajo los intervencionismos económicos que flagelan nuestra ya pobre economÃa.
9 de febrer, 2008 - 4:52 pm
Josep,
Jo no infravaloro el treball artÃstic en funció del seu criteri ideològic. Jo només valoro en un actor la seva tasca representativa, ja sigui en una obra de Molière, de Shakeaspeare, de Guimerà o de Calderón. El que pensi, el que afirmi en termes ideològics, m’és indiferent. El que passa és que existeix la tendència a “fer cas” del que diuen els artistes, coronats amb “l’aurèola d’intel.lectuals”.
Hi ha uns “models”, uns prejudicis (positius o negatius) del “com és la gent” segons si escolta tal música o si llegeix tal autor. Woody Allen, un dels grans crÃtics de la societat actual però a la vegada un defensor també d’aquesta societat, en una de les seves frases genials diu: “cada cop que escolto Wagner m’entren ganes d’envair Polònia”. Ben bé podrÃem dir allò de “cada cop que escolto “soldadito boliviano….” m’entren ganes d’afussellar algun burgés…
Hem de sortir dels tòpics i dels arquetips ideològics. La veritable dicotomia actual està entre intervencionisme i no intervencionisme. L’esquerra que dius té un pà nic genètic a la meritocrà cia i al liberalisme, i pensa que tot s’hi val per tal d’evitar-lo. Per tant, no només els és indiferent que la forma més rà pida d’ensorrar el capitalisme sigui un totalitarisme, sinó que fefaentment o subtilment estimen la dictadura (que l’anomenen “estat protector”).
Sorry again
9 de febrer, 2008 - 6:24 pm
Respecto al ultimo comentario de joseptgn, personalmente me siento bastante identificado con el, como ya he comentado anteriormente en otra ocasión tengo la suerte de tener amistades con tendencias mas orientadas a la izquierda y cercanos al ambiente “cultureta”, sin embargo siempre me han comentado que por gustos e imagen no parezco una persona de derechas o liberal, es conveniente eliminar los prejuicios por ambas partes, en relación a la gente de la cultura estoy de acuerdo que tendria que haber una mayor pluralidad de opiniones ya que no me parece bien que el arte y la cultura tengan que vivir de la subvención o ser simplemente una forma de propaganda politica como en regÃmenes totalitarios que todos tenemos en mente
9 de febrer, 2008 - 7:25 pm
Rajoy va estar soperbi,cada dÃa que passa es creix mes, la campanya del PZOE , fa pena, tan sols critiquen les propostes del nostre partit, ja es tenir barra amb lo dels bisbes, pots estar del tot d´acord o no pero tenen tot el dret del mon a donar la seva opinió, o es que , no es el mateix que els musulmans demanin el vot per el PZOE, aquest partit hipocrita, que els seus dirigents portan els fills a la privada, o aquests artistes que imposan el canon i demanan el vot per el qui els dona les subvencions pero son incapaços de reconeixer la inmensa tasca humanitaria que fa l´esglesia catolica que si de debó li tinguessin que pagar els serveis que presta als desfavorits i necessitats caldrÃan el doble almenys dels diners que reben.
Aquests artistes son una colla d´impresentables, tots visquen en grans xalets amb diners aconsseguits molts d´ells a traves de la subvenció relament patetic.Sort que també ni han d´honrats, pero aquests no surten en lloc, perqué son realment persones series no com aquesta colla de pallassos que han signat el manifest a favor d´aquesst impresentable President que ens ha tocat.
9 de febrer, 2008 - 10:14 pm
Hola MartÃ,
El Pseo no només es dedica a criticar propostes, sinó que senzillament només parla del PP perquè és incapaç de defensar la seva gestió.
I l’agenda polÃtica l’està marcant el PP, cosa extranya estant a l’oposició.
9 de febrer, 2008 - 11:55 pm
He visto algunos fragmentos por el youtube, y me confirman tus buenas sensaciones. Estuvo muy bien cuando además del apoyo al psoe de ugt se refirió al de la junta islámica… Por cierto que es descarada la tendenciosidad de Gabilondo, aunque ya lo sabemos, no deja de sorprender -y asquear- cuando lo ves en acción.
10 de febrer, 2008 - 10:55 am
Perd el PSOE, perque rebatre totes les proposicions del PP perquè siguin del PP, sense abans hagin esta estudiades i considerades es antidemocratic I s’ho han buscat. Primer per la seva prepotecia i amenazas , cosa que s’haurà de fer mirar, perque la devetllada sera molt gran per el PSOE, pues tindran un vot de castic molt important.
Perd el PSOE per amenazar a l’iglesia, Perd el PSOE per anar contra la familia, perd el PSOE per contractar a uns actors per fer campanya politica i tambe perd perque es pensa que el treballadors i els autonoms vivim de la caritat.
Un atre dia ja explicare comb la UGT va contra treballadors mileuristas i las seves familias en favor de interesos del PSOE i tambe per rebre las subvencions pertinents que mai amenazaria amb treure el proper President Rajoy.
el actual President Zapatero al que últimament se li veu molt demacrat, ja se sap que el trà fec d’una vida polÃtica tan intensa com la que porta passa una factura important a l’organisme i en Rajoy li fara un gran favor quan hagi de deixar la Moncloa al nou President .
10 de febrer, 2008 - 3:20 pm
Dubto que tinguem gaire cares a cares entre els candidats del PP i el PSOE a nivell de primeres espases. El Zapatero te avantatge en el moment d’aproximar-se al ciutadà d’a peu; el “talante”. Però a nivell de debatre idees és molt més dispers i el Rajoy és millor en oratòria i Zapatero té totes les de perdre en un debat.
10 de febrer, 2008 - 3:23 pm
De la mateixa manera en les eleccions catalanes José Montilla intentarà evitar debats amb Artur Mas.
O en les generals a Nivell català la Carmé Chacón intentarà evitar Debats amb en Duran i Lleida o la Dolors Nadal.
10 de febrer, 2008 - 7:14 pm
Y esta tarde acabo de oÃr un breve fragmento en el telediario, cuando Mariano dice: “no podemos hablar de terrorismo, no podemos hablar de inmigración. Entonces, ¿qué hago yo? ¿Doy este mitin o me voy?”. Está inmenso…
10 de febrer, 2008 - 8:22 pm
noto cierta euforia entre los peperos, quizas os estais anticipando.
creo deberiais explicar a la sociedad lo que vais o no a hacer si entrais a governar, la gente tiene un poco de cague por lo radicales que abeces sois y no sabe bien, bien lo que areis si governais y eso lleba a la indecision del votante.
teneis un par o mas de colectivos que ya tienen panico a que governeis, estos tambien deber tener cabida en la españa pepera
11 de febrer, 2008 - 10:12 am
A mi, personalment, on m’ha agradat molt en Rajoy és a la doble entrevista, ahir i avui, a El Periódico de Catalunya. Té molt mèrit el que està fent entrant prà cticament en campanya en mitjans de comunicació hostils. Només cal veure la mateixa editorial que fa ‘El Periódico’ sobre les declaracions del lÃder popular ja que dóna la impressió que no s’han llegit la seva mateixa entrevista.
La lluita, al meu entendre, està aquà ja que es molt descarat el posicionament medià tic que vivim en la actualitat. Ahir, al més pur estil Fox News, l’home del temps de La Sexta al telediari de la nit va començar la seva predicció fent una broma sobre les possibilitats d’en Rajoy a les pròximes eleccions. Si ho fa la Fox i a favor d’en Bush, és criticable i en Michael Moore els hi fa un documental burlant-se; es fa aquÃ, en aquest paÃs, a favor d’en Zapatero i en contra de Rajoy és de sentit comú. No fotem, homes, no fotem !!! Quant més present es faci i més preguntes incòmodes encaixi, més sensació de normalitat, d’alternativa a l’executiu actual, trasnemtrà . I això, atenent a la quantitat d’estigmes que li han col·locat al PP en poc menys de 4 anys, té molt mèrit.
11 de febrer, 2008 - 10:21 am
A mi, personalment, on m’ha agradat molt en Rajoy és a la doble entrevista - ahir i avui- del ‘Periódico de Catalunya’. Té molt mèrit el que està fent, multiplicant la seva presència en mitjans de comunicació hostils. Com a mostra, un botò. La mateixa editorial d’avui del ‘periódico’ sobre les declaracions del candidat popular, sembla que no s’hagin llegit la seva pròpia entrevista.
Estem situats en un ambient medià tic de pur enfrontament i quant més present es faci en Mariano Rajoy en mitjans adversos, més sensació de normalitat transmetrà i més cos de president se li posarà . És una lluita difÃcil ja que s’està arribant, en aquest paÃs, a extrems ridÃculs. Al telediari de la nit d’ahir a La Sexta, l’home del temps, abans de començar la seva predicció, es va atrevir a fer una broma sobre les posibilitats de Mariano Rajoy a les properes eleccions. Si això fa Fox News als USA, en Michael Moore els hi monta un documental en contra. En canvi, passa aquÃ, a favor de Zapatero, i sembla que s’hagi d’acceptar com una cosa natural i fins i tot simpà tica i graciosa. Com diria el poeta: ‘ manda güebos’
11 de febrer, 2008 - 2:54 pm
Hombre Alejandro, yo por catalanismo, no votarè a Rajoy, però me ha gustado lo de la repoblación forestal, es algo que nunca entendà porqué no se afrontaba, aunque hablar de 500 millones de arboles, es un poco exageradito.
Lo del contrato con los inmigrantes, lo comparto casi al 100%, ya en su dia CiU proposo algo similar, hay que añadir que como en EEU, donde si un residente comete un delito, se le extradita.
El cuanto a la lengua, no me gustado que se diga que se le enseñarà y obligará a saber el castellano y si lo pide, otra lengua cooficial. Porque no lo dejamos para todos igual?.
Por cierto que ojalá lo hubieramos hecho con las inmigraciones de los años 60 y 70, aunque estamos a tiempo, es decir en la lÃnea de lo que plantea Chaves.
Venga hombre un esfuerzo, por el bien de la convivencia entre españoles.
11 de febrer, 2008 - 4:38 pm
Alejandro: ¿hemos visto los dos la misma entrevista?. Porque entre el tic nervioso del ojo izquierdo, el xi,xi,xi, las toneladas de demagogia vertidas sobre el plató sin inmutarse, el que “yo no voy a hacer nada con los ilegales” cuando poco menos que los está ya echando a patadas, las 37.458 veces que dijo lo del “pacto entre partido popular y partido socialista” aunque le preguntaran por la capital e Guinea (Conakry), el apoyar que la Iglesia opine de lo que quiera pero con concordato pre-constitucional intocable(faltaria plus), etc.
En fin. Buen encajador, lo es. Que lo haga con una sonrisa es discutible: mas bien es el rictus del que se sabe perdedor.
11 de febrer, 2008 - 6:37 pm
Hola Alejandro,
Feia dies que no passava per aquÃ. Permete’m discrepar del teu punt de vista, un aspirant a lÃder no pot estar sempre a la defensiva i contestar amb la mateixa pregunta a l’entrevistador, a qui se li suposa de la feina que el que ha de fer és preguntar. Que la sensació sembli d’haver vacil·lat al Gabilondo, que ja et dic ara que s’extralimita de la mera feina de periodista i comunicador, no t’ho negaré. Però no hi ha arguments, no hi ha discurs en les seves respostes.
Us desitjo futur, perquè crec que algun dia podrem treballar de manera eficaç junts, però ara mateix no us mereixeu la victòria i no és que ZP hagi fet més mèrits. Crec que ara per ara al PP li convé més perdre per bé d’un futur prometedor. El canvi després de la continuïtat.
Em sap greu ser tan franc.
11 de febrer, 2008 - 7:09 pm
Cioran,
La única entrevista homologable a la que “encajó” Rajoy de ese gran neutral (que ha dilapidado su prestigio) gabilindo es la que Losantos le pudiera hacer a Z. Pero no hay bowlings
11 de febrer, 2008 - 7:10 pm
Joan,
T’agraeixo la sinceritat, però davant d’un periodista que et discuteix a la primera pregunta la teva pròpia condició de candidat, poca cosa es potr fer més que deixar en evidència el seu sectarisme.
Les propostes ja les estem fent i estan marcant l’agenda polÃtica.
11 de febrer, 2008 - 7:12 pm
Cioran,
lo de “gabilindo” me ha salido sin querer, pero no está mal
11 de febrer, 2008 - 9:12 pm
Hoy me ha llegado la noticia de la Candidata del psc por Barcelona, ha engordado su curriculum y que no esta doctorada en Derecho, en el PSC ya se han puesto manos a la obra y han corregido la web de la candidata a toda pastilla.
A pesar de todo, Jose Zaragoza ha negado las acusaciones, aunque creo que ya es demasiado tarde pues como paso con Roldan , la candidata ha falseado su curriculum academico.
Que excusa meteran ahora?
en fin otra mas del PSOE y van………………
11 de febrer, 2008 - 10:57 pm
oye aunque no vaya el tema, yo vivo en vidal i barraquer y el micro-alcalde se cargo las plazas de zona azul. pero dejo las maquinas tapadas.. mi pregunta es que coño pintan las maquinas,,, preguntalo en el pleno del ayto.
11 de febrer, 2008 - 10:59 pm
ok jou
12 de febrer, 2008 - 1:34 pm
Alejandro: lo de “gabilindo”, lo doy por bueno. Quizas te ha patinado el subconsciente.Y respecto a la entrevista Losantos-ZP, ya la hubo, recien estrenada presidencia. Y creo que a los puntos la ganó ZP. Solo por el fair-play ya valió. Cosa que no le vi hacer a Ansar en la SER…Por cierto: ¿sesentayochistas, chalets de la Moraleja?. Hablamos de un Serrat, de un Sabina, de un Bosé. Son kilates. Y todos del PSOE. No os preocupeis: que vosotros teneis a Moreno-Macario, a Norma Duval, a…
12 de febrer, 2008 - 1:42 pm
Cioran,
Losantos estuvo muy tranquilo porque acababa de ganar ZP y nada podÃa reprochársele.
Por cierto, te los regalo a todos los que citas.
Y perdona la autocita, pero te remito a http://www.alejandropopular.com/2007/06/28/%c2%bfque-tienen-en-comun/
y verás que la vanguardia americana está con la derecha, como la española, la que no se conoce tanto, aunque no se atrevan a dar la cara por el sectarismo de la SGAE.
Te hablo de algunos de los mejores grupos españoles que son del PP. Prefiero no citarlos.
15 de febrer, 2008 - 11:30 pm
Agradi o no esteu marcant la agenda i el debat polÃtic.
17 de febrer, 2008 - 6:23 pm
Tal i com s’ha plantejat la campanya, sembla que el PP ha comprat el manual Madà de liderar campanyes. Quan surt el DVD del PP?
17 de febrer, 2008 - 9:50 pm
Maite,
Ja saps que sóc dels pocs que creu que el madà va plantejar bé la campanya…tret del notari, el gran error de l’aïllament total.